تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهره مندی بیش از یک هزار کودک دارای سوء تغذیه از سبد غذایی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، صفری مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به این که درسال گذشته بیش از 904 میلیون تومان برای کودکان زیر پنج سال دارای سوءتغذیه در زنجان هزینه شده است گفت : ارائه خدمات درمانی و کمک به ارتقاء شاخص‌های بهداشتی گروه‌های مختلف مددجویی تحت حمایت کمیته امداد از اهداف مهم این نهاد در حوزه بهداشت و درمان است.
وی با اشاره به اینکه کمک به بهبود تغذیه کودکان زیر پنج سال دارای سوءتغذیه از اقدامات مهم کمیته امداد برای ارتقای شاخص‌های سلامت این گروه از جامعه هدف این نهاد است، افزود : با همین رویکرد در سال 96هزار و104کودک دارای سوء از سبد غذایی کمیته امداد بهره مند شدند.
به گفته مدیرکل کمیته امداد استان در طرح کمک به بهبود تغذیه کودکان زیر پنج سال کودکان دارای سوءتغذیه از طریق مراکز و خانه‌های بهداشت استان زنجان شناسایی‌شده و به دفاتر کمیته امداد در سطح این استان معرفی می‌شوند.
صفری همچنین به اجرای طرح کمک به بهبود تغذیه مادران باردار و شیرده نیز اشاره کرد و افزود : به ‌منظور کمک به رفع سوءتغذیه 19 مادر باردار و شیرده نیازمند در سطح استان زنجان 23میلیون و 900هزارتومان در سال گذشته هزینه شده است.
وی گفت: اجرای طرح کمک به بهبود تغذیه مادران باردار و شیرده نیازمند نیز با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و کمیته امداد استان زنجان باهدف پیشگیری از عوارض ناشی از سوءتغذیه مادران در کودکان و نوزادان خانوارهای نیازمند انجام می‌شود.


انتهای پیام /ک


بیش از 23 میلیون تومان به ‌منظور رفع سوءتغذیه 19 مادر باردار و شیرده نیازمند زنجانی هزینه شده است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهره مندی بیش از یک هزار کودک دارای سوء تغذیه از سبد غذایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..