تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خروش مرگ بر آمریکای نمازگزاران قم طنین انداز شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛مردم شهیدپرور و انقلابی قم در پاسخ به اقدام اخیر آمریکا  امروز در آخرین جمعه ماه شعبان  پس از اقامه ی نماز عبادی سیاسی جمعه  هم زمان با سراسر کشور   راهپیمایی ضد آمریکایی برپا کردند.

تظاهرکنندگان مسیر مصلی قدس تا چهار راه شهدا را پیاده طی کردند و بار دیگر با شعار مرگ بر آمریکا مشت محکمی بر دهان استکبار زدند و انزجار خود را  به بدعهدی آمریکا اعلام کردند.

خروش مرگ بر آمریکای نمازگزاران قم طنین انداز شد

شرکت کنندگان با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، ملت ایران می میرد ذلت نمی پذیرد، بر لزوم اتحاد و هوشیاری ملت در برابر توطئه های دشمنان و حفظ عزت ملی تاکید کردند.

راهپیمایان قمی در پایان با صدور بیانیه ای در شش بند بر لزوم شناخت کامل از اهداف و توطئه های استکبار جهانی به ویژه آمریکا در عرصه های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و نظامی تاکید و آمریکا را دشمن شماره یک نظام اسلامی معرفی کردند.

خروش مرگ بر آمریکای نمازگزاران قم طنین انداز شد

راهپیمایان در این بیانیه همچنین از مسئولان خواستند در اجرای فرایند برجام و مذاکره با دولت های اروپایی به صورت هوشمندانه عمل کرده و تابع رهنمودهای حکیمانه رهبر انقلاب باشند.

انتهای پیام/ش

برگزاری راهپیمایی ضد آمریکایی در قم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خروش مرگ بر آمریکای نمازگزاران قم طنین انداز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..