تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقرار 2 هزار ناجی غریق در سواحل مازندران/طرح‌های دریا از اول خرداد شروع می‌شود

ساعت: 14:56 منتشر شده در مورخ: 1397/02/21 شناسه خبر: 1361578

رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران گفت: آمادگی صد در صد داریم که با آغاز طرح‌های دریا 2 هزار ناجی غریق را در سواحل مازندران مستقر کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، نقی کریمیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: نخستین جلسه روسا و دبیران هیأت نجات غریق سطح شهرهای مازندران باتوجه به آغاز طرح‌های دریا از اول خرداد ماه سه‌شنبه 25 اردیبهشت ماه امسال در سرخرود برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه استاندار مازندران به‌صورت جدی امسال به طرح‌های دریا ورود پیدا کرده است، اضافه کرد: همچنین نگاه معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران این است که تعداد طرح‌های دریا افزایش یابد.

رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران با اشاره به تجهیز طرح‌های دریا، گفت: همچنین موضوع دیگر این بوده که بخش‌های خصوصی نیز امسال ورود پیدا کنند.

کریمیان با تأکید بر ضرورت آزادسازی سواحل مازندران، خاطرنشان کرد: سال گذشته 62 مورد غرقی داشتیم که از این تعداد 24 مورد به بخش‌های خصوصی بوده که لازم است در بخش‌های خصوصی ناجیان غریق حضور داشته باشند و به قوانین توجه کردند که سال گذشته از سوی برخی مورد توجه قرار نگرفت.

وی یادآور شد: سال گذشته از یک خانواده سه نفر غرق در ویلای شخصی شدند که لازم است به توصیه‌ها و هشدارها توجه شود.

رئیس هیأت نجات غریق و غواص مازندران با اشاره به کنترل سواحل و حضور منجیان در سواحل استان، تصریح کرد: کلاس‌های آمادگی منجیان غریق در قالب امداد و نجات و دوره‌های مختلف از دوم تا 27 اردیبهشت ادامه دارد.

کریمیان با بیان اینکه آمادگی صد در صد داریم که با آغاز طرح‌های دریا 2 هزار ناجی غریق را در سواحل مازندران مستقر کنیم، اظهار کرد: همچنین امسال براساس تفاهم‌نامه تمامی شناگرانی که داخل طرح‌های دریا شنا می‌کند تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند که مالکان طرح‌ها نسبت به این مهم تمکین کنند.

وی با بیان اینکه طرح‌های دریا از اول خرداد ماه امسال آغاز به کار می‌کند، ادامه داد: توصیه ما به افراد این است باتوجه به اینکه طرح‌های دریا بازگشایی نشده به آب نزنند.

رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران در پایان گفت: با آغاز طرح‌های دریا نیز توصیه ما به افراد این است با ناجیان غریق همکاری کرده و چشم از کودکان خود برندارند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقرار 2 هزار ناجی غریق در سواحل مازندران/طرح‌های دریا از اول خرداد شروع می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..