تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رکورد جدید بوفون در بسته نگه داشتن دروازه

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جان لوئیجی بوفون دروازه بان 40 ساله بیانکونری ها در شب قهرمانی تیمش در رقابت های کوپا ایتالیا گلی دریافت نکرد و به این ترتیب شمار کلین‌شیت‌های (بسته نگه داشتن دروازه) خود را در این تیم به عدد  300 بازی رساند.
چهارشنبه شب در فینال جام حذفی ایتالیا، یوونتوس در حالی با نتیجه 4 بر صفر مقابل میلان به پیروزی دست یافت که بوفون بارها با واکنش های خود دروازه بیانکونری ها را بسته نگه داشت و به این ترتیب یک رکورد دیگر به کارنامه حرفه ای خود افزود.

در واقع یوونتوس در حالی قهرمان جام حذفی ایتالیا شد که در تمام این تورنمنت حتی یک گل هم دریافت نکرد.
این چهارمین قهرمانی متوالی یووه در کوپا ایتالیا بود اما یک رکورد شخصی هم برای کاپیتان بوفون محسوب می شود.
به گزارش توتو اسپورت ، این سیصدمین کلین شیت کاپیتان بیانکونری در ششصدو‌پنجاهمین بازی او برای بانوی پیر بود.
این بدان معناست که بوفون در 46 درصد بازی‌هایش در یوونتوس توانسته دروازه خود را بسته نگه دارد.

بوفون پیش از این‌ها هم رکوردهای فردی دیگر را به ثبت رسانده بود. او با 974 دقیقه گل نخوردن،رکورد‌دار طولانی‌ترین زمان کلین شیت در سری آ است.
گلر ملی پوش یووه، با کلین شیت در  10بازی پیاپی،صاحب بیشترین تعداد کلین شیت های پیاپی در سری آ و با گل نخوردن در 21 بازی در فصول 2012-2011 و 2016-2015 رکورد دار بیشترین تعداد کلین شیت در یک فصل سری آ است.
انتهای پیام/

بوفون به رکورد 300 کلین شیت دست یافت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رکورد جدید بوفون در بسته نگه داشتن دروازه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..