تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۲ طلا، یک نقره و ۲ برنز پایان کار کاراته کا‌های نوجوانان پسر

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از فدراسیون کاراته، در رقابت‌های کاراته رده سنی نوجوانان پسر قهرمانی آسیا که در شهر اوکیناوا ژاپن از بامداد امروز آغاز شده است، تیم کشورمان توسط عرفان داودی و حسین خدری به ۲ طلا، کامران بصیری یک نقره و مرتضی کریمی و حسین اسماعیلی به ۲ برنز دست یافت.

در وزن ۵۲- کیلوگرم، مرتضی کریمی ابتدا ۸ بر ۳ بزونبک خاتابویف از ازبکستان را برد. در ادامه ۴ بر صفر از کوتتسو ماتسومورا از ژاپن شکست خورد و با راهیابی حریف ژاپنی به فینال کریمی در جدول شانس مجدد به میدان رفت.
او در مبارزه رده بندی ۴ بر ۲ جان لین ون از چین تایپه را مغلوب کرد و مدال برنز این وزن را از آن خود کرد.

در وزن ۵۷- کیلوگرم، حسین خدری در اولین دیدار خود ۴ بر ۳ پیلای سیوانسان از مالزی را با شکست بدرقه کرد. سپس با نتیجه ۸ بر صفر تک وونگ من از ماکائو را برد. در مبارزه سوم ۶ بر یک عافف غیط از اردن را مغلوب کرد و به فینال راه یافت.
خدری در مبارزه فینال ۲ بر یک از سد حریف احمد الملکی عربستانی گذاشت و مدال طلای این وزن را بدست آورد.

در وزن ۶۳- کیلوگرم، عرفان داودی ۸ بر صفر مقابل چئون چونگ از هنگ کنگ در اولین مبارزه به برتری رسید. او در دومین گام ۲ بر یک دیاس اناربکوف از قزاقستان را برد. سپس یک بر صفر فنگ وو حریف چین تایپه‌ای را شکست داد و فینالیست شد.
داودی در بازی فینال ۳ بر ۲ یوتو یاماناکا از ژاپن را برد و صاحب مدال طلا شد.

در وزن ۷۰- کیلوگرم، کامران بصیری در اولین مبارزه پس از تساوی ۵ بر ۵ مقابل سناد صوفیانی از عربستان با رای داوران برنده تاتامی شد. در ادامه ۴ بر یک گیبران مورسلیم نماینده کشور اندونزی را برد و راهی فینال شد؛ و در فینال ۷ بر ۶ نتیجه را به اولژاس کولاژان از قزاقستان واگذار کرد و مدال نقره را بر گردن آویخت.

در وزن ۷۰+ کیلوگرم، حسین اسماعیلی ابتدا مقابل یردوس کوئاندیک از قزاقستان ۵ بر یک برنده شد. در ادامه ۶ بر ۴ نتیجه را به سیانگ چنگ از چین تایپه واگذار کرد و به دیدار رده بندی راه یافت.
اسماعیلی در دیدار رده بندی ۶ بر صفر ژیادونگ چن از چین را برد و مدال برنز را کسب کرد.

در این رقابت‌ها ۳۸۵ کاراته کا از ۲۵ کشور شرکت دارند.

انتهای پیام/

نتایج رقابت های کاراته قهرمانی آسیا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۲ طلا، یک نقره و ۲ برنز پایان کار کاراته کا‌های نوجوانان پسر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..