تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لیورپول، مقصد بعدی ستاره گران قیمت بارسا؟

ورزش سه: طبق ادعای ال چیرینگیتو، دو بازیکن بارسا در تابستان پیش رو به صورت قرضی راهی لیورپول خواهند شد.


 بارسلونا در تابستان قصد ایجاد تحول در مجموعه خود را دارد. بازیکنانی که جواب نداده اند به صورت قطعی یا قرضی راهی تیم هایی دیگر خواهند شد و چند خرید بزرگ را نیز برای این تیم باید متصور بود.

لیورپول، مقصد بعدی ستاره گران قیمت بارسا؟

شب گذشته در برنامه ال چیرینگیتو این ادعا مطرح شد که عثمان دمبله و یری مینا، دو بازیکن تازه وارد بارسا مورد توجه لیورپول قرار گرفته اند و هر دو به صورت قرضی راهی آنفیلد خواهند شد. در این بین احتمال انتقال یری مینا بیشتر است.

لیورپول، مقصد بعدی ستاره گران قیمت بارسا؟
مینا، مدافع کلمبیایی در نقل و انتقالات زمستانی از پالمیراس برزیل به بارسلونا پیوست ولی به دلیل ترافیک شدید در خط دفاعی آبی و اناری ها، فرصت چندانی برای عرضه اندام پیدا نکرده است.


دمبله، ستاره 105 میلیون یورویی بارسا نیز احتمالا با آمدن گریزمان، شانس چندانی برای حضور در ترکیب ثابت نخواهد داشت و انتقال قرضی می تواند برای او راهکار مناسبی باشد. یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول هفته گذشته صراحتا فاش ساخت که علاقه مند به جذب عثمان دمبله است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لیورپول، مقصد بعدی ستاره گران قیمت بارسا؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..