تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسئولان تدبیری برای پیشگیری از شیوع سرطان بیندیشند

مسئولان تدبیری برای پیشگیری از شیوع سرطان بیندیشند

دانش > پزشکی - رئیس جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران گفت: مسئولان نظام سلامت به‌جای اینکه تدبیری برای پیشگیری از شیوع سرطان در کشور بیندیشند، صحبت‌های ما را تکذیب می‌کنند.

دکتر ایرج خسرونیا امروز (جمعه) در افتتاحیه بیست و نهمین کنگره متخصصان داخلی ایران با انتقاد از طرح این موضوع که صحبت‌های پزشکان در مورد شیوع سرطان تابه‌حال سرانجامی نداشته است، افزود: همواره نسبت به شیوع سرطان در سال‌های نه‌چندان دور هشدار داده‌ایم و خواهش کردیم مسئولان گوش شنوا داشته باشند، اما متأسفانه آن را تکذیب می‌کنند.
وی گفت: به تمام مسئولان نامه نوشتیم و اعلام‌خطر کردیم، اما گوش شنوایی وجود ندارد.
رئیس کنگره متخصصان داخلی ایران اظهار داشت: اکنون 9 درصد جمعیت کشور سالمند هستند که در سال‌های نه‌چندان دور به 12 درصد خواهد رسید.
وی همچنین با اشاره به افزایش 5 درصدی تعرفه‌های پزشکان متخصصان داخلی در سال 97 گفت: اگر تعرفه‌ها افزایش پیدا نمی‌کرد، بهتر و ارزشمندتر بود؛ زیرا هیچ سنخیتی با تورم و هزینه‌ها ندارد. اضافه کردن دو هزار تومان به دستمزد و تعرفه پزشک قابل‌قبول نیست.

**انتقاد از تصمیم‌های پزشکی
وی اضافه کرد: متأسفانه همکاران متخصص داخلی، توجهی به سرنوشت علمی و صنفی خود ندارند و انتخابات داخلی را جدی نمی‌گیرند.
خسرونیا با انتقاد از برخی تصمیمات در پزشکی، گفت: انجام آندوسکوپی توسط متخصص داخلی صورت می‌گیرد و دوره‌های آن را نیز پشت سر گذاشته است، اما چرا باید بعد از فارغ‌التحصیلی، از یک انجمن غیر، مجوز بگیرد و پول پرداخت کند.
معاون پیشین سازمان نظام پزشکی تهران ادامه داد: این کار، آموزش پزشکی را زیر سؤال می‌برد و رانت‌خواری را تشویق می‌کند.
بیست و نهمین کنگره جامعه پزشکان متخصص داخلی از امروز جمعه (21 اردیبهشت) تا دوشنبه (24 اردیبهشت) در مرکز همایش‌های رازی برپاست. اقتصاد درمان و بهداشت و چالش‌های عرصه خدمات پزشکی بخشی از موضوعات موردبحث در این کنگره است.


5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسئولان تدبیری برای پیشگیری از شیوع سرطان بیندیشند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..