تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




'باشگاه خبرنگاران جوان' در 

کانال 'باشگاه خبرنگاران جوان' در پیام‌رسان ویسپی 100 هزارتایی شد +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کانال رسمی باشگاه خبرنگاران جوان در پیام‌رسان ویسپی مدتی است که فعالیت خود را آغاز کرده و در همین مدت کم توانسته با حمایت کاربران به تعداد 100 هزار عضو دست یابد.

روند کوچ از پیام‌رسان‌های خارجی همچون تلگرام به سمت پیام‌رسان‌های داخلی مدتی است که در بین کاربران ایرانی آغاز شده است و در این بین اپلیکیشن‌هایی مانند ویسپی در بین کاربران از محبوبیت خاصی بهره‌مند شده‌اند.

در ادامه تصویری از تعداد اعضای کانال باشگاه خبرنگاران جوان در پیام‌رسان سروش مشاهده می‌کنید که مرز 100 هزار کاربر را رد کرده است.

کانال 'باشگاه خبرنگاران جوان' در پیام‌رسان ویسپی 100 هزارتایی شد +عکس

انتهای پیام/

کانال 'باشگاه خبرنگاران جوان' در ویسپی به 100 هزار کاربر دست یافت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «'باشگاه خبرنگاران جوان' در »اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..