تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لحظه گرفتار شدن یک کشتی کروز در طوفانی سهمگین + فیلم

لحظه وحشتناک ورود  آب به یک کشتی کروز + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه وحشتناک ورود آب به داخل یک کشتی کروز را به تصویر می کشد. این ویدئو نشان می دهد که خدمه کشتی تلاش می کنند تا آب را از داخل کشتی خارج کنند. این کشتی پنج روز در غرب دریای کارائیب در سفر بود گرفتار طوفان شد.

گفته می شود در اثر طوفان سهمگین دست کم 50 اتاق این کشتی دچار آب گرفتگی شد. "گمارلا دآن "، یکی از مسافران این کشتی با تهیه تصویری از لحظه ورود آب به داخل کشتی آن را با کپشن " لحظه نادر اتصال اینترنت من، ما در داخل کشتی کروز گرفتار طوفان شده ایم" درصفحه فیسبوک خود به انتشار گذاشت.

گفتنی است؛ این کشتی سرانجام روز گذشته خود را به نیواورلئان  آمریکا  رساند.

پلیس رانندگی فداکار، تحسین کاربران را برانگیخت + فیلم

انتهای پیام/

لحظه وحشتناک ورود آب به یک کشتی کروز + فیلم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لحظه گرفتار شدن یک کشتی کروز در طوفانی سهمگین + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..