تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




GymUp Pro workout notebook v10.12

GymUp Pro workout notebook یک برنامه دفترچه یادداشت تمرینات ورزشی برای کسانی است که بر روی نتیجه متمرکز دارند و می‌خواهند تأثیر تمرینات خود را بهبود دهند. یک برنامه ورزش را انتخاب کنید، نتایج را ضبط نمایید و پیشرفت خود را مشاهده کنید!

با استفاده از این برنامه می‌توانید به یک روش راحت و منطقی نتایج را ذخیره نمایید. انواع تمرینات پیچیده در این برنامه پشتیبانی می‌شوند. ضبط نتایج بر اساس تمرینات قبلی انجام می‌شود، که فرایند را تا حد ممکن ساده کرده و سرعت می‌بخشد.

برای بهترین ورزشکاران بیش از ۶۰ برنامه منتخب وجود دارد. از فیلتر استفاده کنید تا به راحتی برنامه را برای هر هدف دلخواه خود بیابید، که شامل کاهش وزن، افزایش وزن، افزایش استقامت و… می‌شوند.

بیش از ۵۰۰ تمرین ورزشی در دسترس شما می‌باشد. همه تمرینات تا حد ممکن شرح داده شده و ساختار یافته‌اند، که تصاویر توصیفی نیز برای آنها قرار داده شده‌است.

برنامه مناسب خود را در فهرست برنامه نیافتید و یا به روش خود تمرین می‌کنید؟ مشکلی نیست، زیرا این برنامه به شما امکان می‌دهد یک برنامه دلخواه برای خود ایجاد نمایید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «GymUp Pro workout notebook v10.12»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..