تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود رمان مینو

دانلود رمان مینو

دانلود رمان مینو

دانلود رمان مینو

خلاصه رمان:

رمان مینو درباره ی دختر و پسریه که با وجود چهار سال همکلاسی بودن ، درست روز آخر دوره ی لیسانسشون با هم آشنا میشن …. اون هم به واسطه ی یک دعوای همیشگی و پیش پا افتاده … اصطلاحش میشه دعوا سر نمره… هر چند اصل ماجرا چیزی فراتر از اینه…

پیشنهاد می شود

دانلود رمان مردی حکم می دهد

مقدمه رمان :

به من یاد داده بودند ، حقم را بگیرم ، گفته بودند: هر کسی ، هر زمانی ، سعی کرد چیزی را از تو بگیرد که مال تو بود ، حق تو بود ، محکم بایست گردن بیافراز و حتی به قیمت از دست دادن ها ، آزردن ها ؛ از آنچه هستی توست ، محافظت کن…گفته بودند ، اما…

قسمتی از رمان :

– آقای بزرگ منش که میان ترمشو از ۶ نمره ، ۳ گرفتن … حتی اگه پایانیشونم کامل بگیرن ، نمرشون اینقدر نمیشه .

– درسته ولی اقای بزرگ منش هم هم پایانیشو کامل گرفته ، هم اینکه یکی از دانشجو های فعال من بوده، به اندازه کافی هم ازش شناخت دارم  که بدونم این دو نمره حقش بوده.

– ولی استاد خانم امیران هم سر کلاس پا به پای ایشون فعالیت داشتن.

استاد پوزخندی میزنه: همون یکی دو بار حل تمرین و اثبات قضیه رو میفرمایین؟

– استاد این چه حرفیه؟ حتی خود آقای بزرگ منش هم شاهدن که خیلی وقتا که من پا به پاشون و حتی بیش از ایشون با شما پیش رفتم… اینطور نیست آقای بزرگ منش؟

هاج و واج به مکالمه ی استاد نوری و دخترایی که رو به رومن نگاه میکنم…حرفی که دختره زد تقریبا درسته البته تا یه ماه اخر و تقریبا بعد میان ترم.

پیشنهاد می شود

رمان ستاره ی سوزان | ღ aynazrstm ღ کاربر انجمن یک رمان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود رمان مینو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..