تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه ژله بستنی +فیلم آموزشی

آموزش کامل ژله بستنیطرز تهیه ژله بستنی+ فیلم آموزشی

طرز تهیه ژله بستنی+ فیلم آموزشی

در این قسمت مجموعه آموزش های دسرها نسیم فان میخواهیم طرز تهیه ژله بستنی را آموزش بدهیم ♥  در ادامه با ما همراه باشید.

ژله بستنی یکی از معروف ترین و پر طرفدارترین دسرهای ایرانی است. و ساده ترین دسر این ژله بستنی خوشمزه است که  به روش های مختلفی تهیه می شود. این نوع ژله با رنگ های  مختلفی تهیه می شود و با نام ژله لایه ای  یا ژله رنگین کمان معروف است. در این آموزش سریع ترین و ساده ترین نوع طرز تهیه ژله بستنی را آماده کرده ایم.

مواد لازم ژله بستنی

ژله ۲ بسته

بستنی وانیلی ۱/۵

آب جوش ۲ لیوان

طرز تهیه ژله بستنی+ فیلم آموزشی

طرز تهیه ژله بستنی + فیلم آموزشی

همچنین بخوانید: طرز تهیه پنکیک صبحانه

طرز تهیه ژله بستنی

ابتدا بستنی وانیلی را در دمای محیط قرار می دهیم تا نرم شود ( فقط بستنی باید کمی نرم شود و نباید بیش از حد شل شود ) . در مرحله بعد دو  بسته پودر ژله را در دو لیوان آب جوش  حل می کنیم و روی حرارت بخار کتری قرار میدهیم تا تمام ذرات ژله کاملا حل و شفاف شود تا ژله شفاف شود.

وقتی پودر ژله  کاملا  در آب جوش حل شد نصف بستنی وانیلی را به آن اضافه و مخلوط می کنیم تا مواد صاف شوند سپس در قالب مورد نظرمان می ریزیم و در یخچال قرار می دهیم تا ژله ببندد. برای بستن ژله حدودا ۴۵ دقیقه زمان نیاز است.(البته بستگی به درجه یخچال داره شاید به دو ساعت نیاز باشه).

طرز تهیه ژله بستنی+ فیلم آموزشی

طرز تهیه ژله بستنی + فیلم آموزشی

 ژله بستنی میتوانید بصورت لایه به لایه هم درست کرد که اصولا به ژله رنگین کمان معروف است  که برای درست کردن ژله رنگین کمان فقط کافیست همین مراحل را چند بار دیگر تکرار کنید و لایه های رنگی بیشتری تولید کنید. هر چه لایه ها بیشتر باشد ژله شما زیباتر خواهد شد.فیلم آموزشی ژله بستنی

گردآوری: نسیم فان

طرز تهیه ژله بستنی +فیلم آموزشی

به این مطلب رای دهید!!

مطالب متنوع دیگر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه ژله بستنی +فیلم آموزشی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..