تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور عجیب برانکو در باشگاه پرسپولیس و دیدار با گرشاسبی ؛ توافق انجام شد؟!

برانکو سرمربی کروات پرسپولیس امروز به باشگاه رفت اما ظاهرا برای ادامه همکاری هنوز توافقی صورت نگرفته است.

در حالی که چند ماه پیش مدیران باشگاه پرسپولیس از تمدید دوساله قرارداد برانکو خبر دادند اما مشخص شد که تنها یک توافقنامه امضا شده و به طور رسمی قرارداد امضا نشده است.

مدیران پرسپولیس حالا می گویند که مشکلی وجود ندارد و بعد از اتمام بازی برگشت با الجزیره قرارداد برانکو تمدید می شود اما تجربه نشان می دهد چندان نباید به وعده مدیران در فوتبال ایران اعتماد کرد.

برانکـو که ظاهرا هنوز مطالبات قبلی اش را نگرفته امروز به باشگاه رفت تا در خصوص وضعیت همکاری مذاکراتی انجام شود و در حالی که پیش بینی می شد خبر امضای قرارداد رسمی منتشر شود اتفاقی رخ نداد.

برانکـو قرار است بعد از بازی با الجزیره تهران را ترک کند و به کرواسی برود و باید دید قبل از آن قرارداد را امضا می کند یا تا مدتی کار به اما و اگر کشیده می شود!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور عجیب برانکو در باشگاه پرسپولیس و دیدار با گرشاسبی ؛ توافق انجام شد؟!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..