تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تغذیه مناسب قبل از بارداری، چی مهمتره؟

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: در ماه دوم اقدام برای بارداری هستم و سابقه کم کاری تیروئید دارم و در حال درمانم. متاسفانه علاقه ای به خوردن صبحانه سالم ندارم و از بیسکویت و خوراکی هایی با مواد نگه دارنده خیلی استفاده می کنم. همچنین سرخ کردنی و سس های مختلف هم می خورم. قدم 165 و وزنم 55 است. چون در مرز کمبود وزن هستم، اگر این مواد را ترک کنم لاغر می شوم؟ تکلیف چیست؟
پاسخ دکتر الهام صدیقی مقدم پور،متخصص زنان و زایمان:
به نظر من بهتر است این روش تغذیه ای را رها کنید و به یک تغذیه درست و سالم روی بیاورید. توصیه می کنم از مولتی ویتامین پریناتال با تجوز پزشک استفاده کنید که هم وضعیت اشتهای تان را بهتر می کند و هم روی وزن تان تاثیر مثبتی به همراه دارد. در مورد خوردن مواد غذایی که حاوی مواد نگه دارنده هستند نیز هنوز مطالعه ثابت شده ای در این زمینه وجود ندارد که بگوید اگر مادر بارداری از این خوراکی ها در دوران بارداری استفاده کند، دچار مشکل می شود، اما ممکن است حاوی موادی باشند که به جنین آسیب برسانند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تغذیه مناسب قبل از بارداری، چی مهمتره؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..