تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نزدیکی بدون جلوگیری، احتمال بارداری در ارگاسم دوم

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: من و همسرم چندروز پیش نزدیکی داشتیم جلوگیری هم طبیعی بار اول که ارضا شد مانع ورود اسپرم باپه داخل واژن شد ولی بار دوم که ارضا شد اسپرم به طور کامل داخل واژن ریخته شد میگن ارگاسم دوم باردار نمیکنه.ایا امکان داره من باردار باشم؟
پاسخ دکتر کتایون برجیس، متخصص زنان و زایمان و فلوشیپ نازایی:

دوست عزیز نزدیکی های متوالی برای کسی که نازایی دارد می تواند روی کیفیت اسپرم اثر بگذارد ولی این شامل حال شما و همسرتان نمی شود و متاسفانه به این روش خطر بارداری ناخواسته مطرح است پس اگر بچه نمی خواهید لطفا از یک روش جلوگیری اصولی استفاده کنید و خودتان را درگیر این حرف های بی پایه و اساس نکنید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نزدیکی بدون جلوگیری، احتمال بارداری در ارگاسم دوم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..