تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انجام آزمایش بتا، چه زمان بهتره؟

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: من 20 سالمه و 1 ساله که ازدواج کردم. هشت روز از پریود من گذشته بود و آزمایش بتا دادم. آزمایشم مشکوک بود و همون روز آزمایش پاپ اسمیر هم دادم و خونریزی کردم. خونریزی من به خاطر پاپ اسمیر بود یا پریود شدم؟ باردار بودم.
پاسخ دکتر شیرین نیرومنش، متخصص زنان و زایمان:
ممکن است در زمان انجام تست پاپ اسمیر، مختصری خونریزی در حد لکه بینی یا کمی بیشتر از آن مشاهده شود. اما خونریزی اش نباید شبیه خون پریود باشد. خونی که بیمار در اثر انجام پاپ اسمیر دفع می کند، خونی روشن است و به فاصله یکی – دو روز هم بهبود پیدا می کند. اما اگر خونریزی شدید و طولانی و همراه با درد بود، باید از نظر سقط بررسی شوید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انجام آزمایش بتا، چه زمان بهتره؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..