تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در کنار عشایر بودن یکی از افتخارات سپاه است

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه با اشاره به حضور عشایر غیور در اقصی نقاط کشور ابراز داشت: از افتخارات سپاه این است که در کنار عشایر باشد.

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، سردار ضیاء‌الدین حزنی در نخستین همایش تجلیل از شبانان و گله‌داران کرمان اظهار داشت: بیش از یک هزار پروژه عمرانی و بیش از 5 هزار فعالیت غیرعمرانی توسط سپاه کرمان در راستای محرومیت‌زادیی اجرا شده است.

وی مجموعه پروژه‌های محرومیت‌زدایی سپاه کرمان را 6 هزار و 658 طرح عنوان کرد و افزود: این فعالیت‌ها با 8 میلیارد تومان قرارداد به اجرا رسیده است.

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه با اشاره به حضور عشایر غیور در اقصی نقاط کشور ابراز داشت: از افتخارات سپاه این است که در کنار عشایر باشد.

حزنی تصریح کرد: عشایر یک درصد از جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند، اما 25 درصد از تولید پروتئین و 35 درصد از تولیدات صنایع دستی کشور را در دست دارند.

وی با بیان اینکه هیچ مشکلی نیست که نتوانیم با دستان خودمان آن را برطرف سازیم، افزود: اگر همه گروه‌ها و اقشار کنار هم باشیم، موفقیت نصیب ما خواهد شد.

حزنی گفت: سپاه از مردم و برای مردم است، همه راهبردهای سپاه، مردم‌دوستی و مردم‌یاری است و برای مردم ایران تشکیل شده است.

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه اظهار داشت: شاید وظیفه ذاتی سپاه محرومیت‌زدایی نباشد، اما رسالت خود می‌دانیم که به کمک محرومان شتافته و مشکلات جامعه را برطرف کنیم.

وی بیان داشت: اگر هر فرد به خوبی وظیفه خود را انجام دهد، قطعا مشکلاتی را که امروز در جامعه شاهد هستیم، دیگر نخواهیم داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در کنار عشایر بودن یکی از افتخارات سپاه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..