تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نشست سالانه پزشکان فارس در همایش هپاتیت b و c

نشست سالانه پزشکان فارس در همایش هپاتیت b و cبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رییس انجمن گوارش فارس گفت: در این نشست یک روزه ۶۰ پزشک و متخصص گوارش، کبد و داخلی درباره هپاتیت b و c به بحث و تبادل نظر پرداختند .

دکتر هاشمی افزود: علت ابتلا به بیماری هپاتیت b و c ورود ویروس به بدن افراد است که در تماس‌های جنسی غیر اخلاقی و پر خطر، تزریقات غیر ایمن برای خالکوبی، تاتو، دندانپزشکی یا از مادر به نوزاد منتقل می‌شود.
رئیس انجمن گوارش فارس تصریح کرد: هپاتیت‌ها موجب عفونت کبد و خون می‌شوند و در صورت درمان نشدن به نارسایی کبد و سرطان و مرگ افراد ختم می‌شود.
 هاشمی گفت: در بسیاری از موارد شخص از بیماری خود اطلاع ندارد، چون این بیماری تا حاد نشود نشانه خاصی ندارد و ممکن است فرد سال‌ها بدون اطلاع از بیماری خود با آن زندگی کند.
وی با بیان اینکه تنها راه تشخیص این بیماری آزمایش خون است، اظهار داشت: هرکس در خانواده خود این بیماری را دارد باید حتما آزمایش بدهد.
هپاتیت b واکسن دارد و افراد می توانند برای جلوگیری از ابتلا به این بیماری خود را واکسینه کنند.
شیوع این بیماری در افراد ۴۰ سال به بالا بیشتر از دیگر افراد است.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نشست سالانه پزشکان فارس در همایش هپاتیت b و c»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..