تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آتش زدن برجام و پرچم آ‌مریک

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، صحن علنی امروز(چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه) در حالی آغاز شد که بعد از تلاوت قرآن کریم و قرائت معنای آن نمایندگان مجلس به لغو برجام از سوی ترامپ رئیس جمهور آمریکا طی شب گذشته واکنش نشان دادند.

کوهکن نماینده مردم لنجان اولین نماینده ای بود که با در دست داشتن برجام بعد از تلاوت قرآن در جایگاه ناطقان قرار گرفت و بلافاصله ذوالنور نماینده مردم قم هم همراه با دست در داشتن پرچم آ‌مریکا و برجام به وی پیوست.

آتش زدن برجام و پرچم آ‌مریکا در مجلس/

در این میان دیگر نمایندگان هم از جمله احسان قاضی‌زاده هاشمی، ابطحی، دهقانی، حسن نژاد، پورمختار، قاضی پور، گودرزی، سلیمی، پاپی‌زاده، خدابخشی و... هم به جایگاه ناطقان وارد شدند و در این میان برجام و پرچم آمریکا را با شعار مرگ بر آمریکا و برجام را آتش زدیم، آن را به آتش کشیدند.

همزمان با سوختن برجام و پرچم آمریکا نمایندگان مدام شعار می‌دادند برجام را آتش زدیم و دیگر نمایندگان حاضر در صحن شعار مرگ بر آمریکا سر می‌دادند.

لاریجانی در این میان با کنایه به کوهکن گفت: "مراقب باشید مجلس را آتش نزنید".

شعار مرگ بر آمریکا و برجام را ‌آتش زدیم به طور متناوب در مجلس تکرار می‌شد.

ببینید: آتش زدن پرچم آمریکا در صحن علنی مجلس + فیلم 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آتش زدن برجام و پرچم آ‌مریک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..