تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمازگزاران کردستانی روز جمعه عهدشکنی آمریکا را محکوم می‌کنند

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات کردستان، در این اطلاعیه آمده است: اقدام جنون آمیز رئیس‌جمهور ابله آمریکا در خروج یک جانبه از برجام با هدف تشدید جنگ روانی و فشار اقتصادی مضاعف بر ملت شجاع و مقاوم ایران اسلامی و اظهارات سخیف این بازیچه لابی صهیونیست‌ها علیه ایران، بیانگر خوی استکباری و اصلاح ناپذیر بودن هیات حاکمه شیطان بزرگ آمریکا است.

از سوی دیگر، اثبات حقانیت آرمان استکبارستیزی انقلاب اسلامی و مواضع حکیمانه و هوشیاری مستدل آینده نگرانه مقتدای عظیم‌الشأن امت اسلامی و قافله‌سالار صبر و بصیرت حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در تبیین گهربار چرایی بی‌اعتمادی به سردمداران ضدبشری اتّم استکبار و طاغوت اعظم آمریکا است.

اینک شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تاکید بر ضرورت عبرت آموزی واقع‌بینانه از وقایع سال‌های اخیر مرتبط با موضوع و در پاسخ به تماس‌های مکرر مردم فهیم و زمان‌شناس برای تمهید محکومیت سراسری این اقدام و اظهار رذیلانه آمریکا، آحاد امت دشمن‌شناس و همیشه حاضر در صحنه با هر سلیقه و گرایش سیاسی و در عین حال، ید واحده در برابر دشمنان کینه‌توز و دفاع از امنیت و منافع ملی را به شرکت پرشور در تظاهرات ضدآمریکایی ـ. صهیونیستی و تجدید بیعت با، ولی امر مسلمین با اعلام اطاعت محض تا پای جان از فرامین و رهنمود‌های معظم‌له و حمایت همگان از تدابیر مقامات کشوری دعوت می‌کند.

در پایان این اطلاعیه آمده است: این مراسم روز جمعه ۲۱ اردیبهشت پس از اقامه نماز عبادی، سیاسی جمعه در سراسر میهن اسلامی ایران از جمله شهر‌های استان کردستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

برپایی تظاهرات محکومیت عهدشکنی دولت مستکبر آمریکا دراستان کردستان 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمازگزاران کردستانی روز جمعه عهدشکنی آمریکا را محکوم می‌کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..