تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دو كشتی گير از قم به رقابت های بين‌المللی اعزام شدند

دو كشتی گير از قم به رقابت های بين‌المللی اعزام شدندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ علیزاده،مربی تيم كشتی فرنگی قم گفت: دو كشتی گير قم در تركيب تيم ملی جوانان ايران به رقابت‌های  بين‌المللی 2018 در قاره اروپا اعزام شدند.

وی افزود: کشتی‌گیرانی که در سابقه خود عضویت تیم‌های ملی رده‌های سنی مختلف پایه و حتی دعوت به اردوی تیم ملی بزرگسالان را تجربه کرده‌اند، به نمایندگی از قم در دهه پایانی اردیبهشت ماه حضور در یک رقابت‌ بین‌المللی دیگر را تجربه می‌کنند.

علیزاده بیان کرد: برای حضور در رقابت‌های بین‌المللی 2018 جام واختانگادزه گرجستان دو کشتی‌گیر قم در ترکیب 13 نفره تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران قرار گرفته‌اند و در اوزان 60 و 63 کیلوگرم برابر حریفان خارجی شرکت کننده در این رقابت‌ها به میدان می‌روند.

مربی تیم کشتی فرنگی استان قم با بیان اینکه تیم منتخب کشتی فرنگی جوانان ایران راهی کشور گرجستان شدند، عنوان کرد: رقابت‌های بین‌المللی جام موخران واختانگادزه روزهای 22 و 23 اردیبهشت ماه در شهر باتومی کشور گرجستان برگزار می‌شود.

وی در ادامه به ترکیب تیم منتخب کشتی فرنگی جوانان کشورمان اشاره و ابراز کرد: این تیم در اوزان 55، 60، 63، 67، 72، 77، 82، 87، 97 و 130 کیلوگرم اعزام می‌شود، در حالی که برخی اوزان مانند 63 و 130 کیلوگرم دارای بیش از یک نماینده در اردوی تیم ملی هستند.

علیزاده‌ با اشاره به نماینده‌های ملی‌پوش قم در این سفر برون‌مرزی، بیان کرد: علیرضا نجاتی در وزن 60 کیلوگرم و محمدجواد رضایی در وزن 63 کیلوگرم به عنوان دو چهره مستعد و توانمند کشتی قم با سابقه کسب مدال‌‌های متنوع از میادین کشوری، بین‌المللی، آسیایی و جهانی در این رقابت‌ها حضور می‌یابند.

مربی تيم كشتی فرنگی قم عنوان کرد: در وزن 60 کیلوگرم علیرضا نجاتی تنها نماینده ایران است ولی در وزن 63 کیلوگرم بهرام معروف‌خانی و مصطفی کایدخورده دو رقیب ملی‌پوش کشتی قم یعنی محمدجواد رضایی هستند و در این تیم به سرمربیگری حمید باوفا و سرپرستی مهدی شربیانی با حریفان خود مسابقه می‌دهد.

انتهای پیام/ش

رقابت‌های بين‌المللی کشتی 2018 اروپا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دو كشتی گير از قم به رقابت های بين‌المللی اعزام شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..