تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پروژه‌های تولیدی نیمه تمام در شهرستان زنجان حمایت می‌شوند

ساعت: 13:35 منتشر شده در مورخ: 1397/02/20 شناسه خبر: 1361369

فرماندار شهرستان زنجان گفت: پروژه‌های تولیدی نیمه تمام در شهرستان زنجان حمایت می‌شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه دولت سال گذشته موضوع اشتغال روستایی را ابلاغ کرده است، اظهار کرد: با توجه به اقداماتی که اواخر سال انجام شد، یکی از برنامه‌های جدی ما این است که از این فرصت‌های که فراهم شده در حوزه اشتغال نهایت بهره را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه جلسات مستمر در این خصوص تشکیل و پیگیری‌های لازم انجام می‌شود، ابراز کرد: هماهنگی لازم با بانکها و دستگاه‌های متولی صورت می‌گیرد.

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه جهاد کشاورزی، صنعت و معدن و گردشگری سه بخش مهم در این عرصه هستند، خاطرنشان کرد: باید جوانان را در این حوزه‌ها تشویق کنیم تا بتوانند از این فرصت و تسهیلات کم بهره استفاده کنند.

وی با بیان اینکه متقاضیان دریافت تسهیلات زیاد هستند، عنوان کرد: اولویت با کسانی خواهد بود  که علاوه بر خوداشتغالی بتوانند جوانان جویای کار را مشغول به کار کنند.

عسگری بیان کرد: به دنبال  این هستیم تا از ظرفیت پروژه‌های تولیدی که از سالهای گذشته آغاز شده اما به دلایل مختلف نیمه تمام است، استفاده کرده و آنها را به مرحله تولید برسانیم.

وی با بیان اینکه برخی از واحدها با پیشرفت فیزیکی بیش از ۵۰ درصد معطل مانده‌اند، گفت: تاکید استاندار زنجان نیز این است تا این پروژه‌ها را در اولویت قرار دهیم، ما نیز از جهادکشاورزی خواستیم تا برخی از پروژه‌هایی که در این حوزه هست تا تعیین تکلیف کنند.

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه باید آمار دقیق واحدهای نیمه تمام احصا شود، اظهار کرد: برخی از این واحدها ظرفیت خوبی در بخش تولید دارند که از جمله آنها می‌توان به صنایع تبدیلی و کشاورزی اشاره کرد.

وی با بیان اینکه سهم خوبی به استان زنجان در بخش اشتغال روستایی اختصاص یافته است، ابراز کرد: سهم شهرستان زنجان از اشتغال روستایی ۲۲ میلیارد تومان بود که سال گذشته پیش بینی شده بود.

عسگری با اشاره به اینکه زیرساختها برای استقرار مجتمع گلخانه‌ای در شهرستان زنجان فراهم شده است، گفت: امیدواریم بتوانیم در این حوزه اقدامات اثرگذاری را انجام دهیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پروژه‌های تولیدی نیمه تمام در شهرستان زنجان حمایت می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..