تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




متوسط سنی مجرمان و مال باختگان فضای مجازی ۱۸ تا ۲۵ سال است

ساعت: 13:35 منتشر شده در مورخ: 1397/02/20 شناسه خبر: 1361368

رئیس پلیس فتای استان زنجان گفت: متوسط سنی مجرمان و مال باختگان فضای مجازی ۱۸ تا ۲۵ سال است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; محمدعلی آدینه‌لو در همایش بررسی چالش‌های فضای مجازی با بیان اینکه متوسط سنی در بین مجرمان و مال باختگان فضای مجازی ۱۸ تا ۲۵ سال است، اظهار کرد: برخی نوجوانان و جوانان برای کسب درآمد اقدام به کلاه‌برداری‌های سایبری می‌کنند.

وی همچنین افزایش سواد رسانه‌ای را یکی از راه‌های مقابله با جرایم فضای مجازی دانست و عنون کرد: پلیس فتای استان در راستای اجرای این هدف، بیش از ۴۶۵ کارگاه آموزشی برگزار کرده است، و ۲۰۰ دانش‌آموز نیز تحت آموزش‌های لازم قرار گرفته‌اند.

مسیح‌الله سلطانی نیز در این همایش با اشاره به اینکه فضای مجازی از بحث‌های نوپدید در جامعه ما است، گفت: در جامعه ایران معمولا ابزارهایی که باعث ایجاد ارتباط بین مردم می‌شود، محبوب است. و فضای مجازی نیز فرصت در کنار هم بودن مردم را فراهم کرده است. البته این فضا هم یک فرصت است و هم یک تهدید محسوب می‌شود.

سلطانی با ذکر تهدیدهای فضای مجازی برای کشور، ادامه داد: مدیریت صحیح این فضا، زمینه‌ساز یک حرکت پیشرو و هدفمند است، و قطعا موجب کاهش جرائم اینترنتی خواهد شد.

وی با این مطلب که، اعتماد مردم مهم‌ترین سرمایه اجتماعی هر کشوری است، افزود: در بحث فضای مجازی باید به سمت اعتمادسازی حرکت کنیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «متوسط سنی مجرمان و مال باختگان فضای مجازی ۱۸ تا ۲۵ سال است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..