تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




230 میلیارد ریال پروژه در حوزه توسعه تاسیسات و تجهیزات آب استان زنجان هزینه می شود

ساعت: 13:27 منتشر شده در مورخ: 1397/02/20 شناسه خبر: 1361223

مدیر عامل شرکت آب وفاضلاب استان زنجان با اشاره به سرفصل های بودجه سال 1397 شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: امسال 230 میلیارد ریال پروژه در این زمینه بودجه در نظر گرفته شده است که در صورت تحقق پروژه های تعریف شده به مرحله اجرا می رسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا جزء قاسمی امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان، اظهار کرد: در سال جاری در قالب سه پروژه 4 هزار متر مکعب به ظرفیت مخازن آب شرب شهر های استان شامل: هیدج،سهرورد و ارمغانخانه افزوده می شود.

وی ابراز کرد: حفر چهار حلقه چاه و تجهیز شش حلقه چاه دیگر نیز از برنامه های شرکت آب و فاضلاب در سال 97 است که با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال اجرایی می شود.

مدیر عامل شرکت آب وفاضلاب استان زنجان به اجرای خطوط انتقال آب در 10 شهر استان زنجان اشاره کرده و عنوان داشت: این پروژه ها به طول 9 هزار و 800 متر و با اعتبار 26 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

جزء قاسمی به احداث پروژه های ساختمانی به متراژ 480 متر مربع در پنج شهر استان زنجان اشاره کرده و افزود: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد ریال در شهر­ های: زنجان،زرین رود،قیدار،ماهنشان و کرسف اجرا خواهند شد.

وی به اجرای طرح اصلاح و بازسازی شبکه های آب شهر های استان زنجان اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: اصلاح و بازسازی 38 کیلومتر شبکه آب شهر های استان امسال با اعتبار 41 میلیارد ریال در دستور کار شرکت قرار دارد.

مدیر عامل شرکت آب وفاضلاب استان زنجان ادامه داد: طرح اصلاح و بازسازی شبکه آب در شهر زنجان در بافت فرسوده و هسته مرکزی این شهر شامل 14.8 کیلومتر حدفاصل سبزه میدان تا چهار راه امیر کبیر را شامل می شود.

جزء قاسمی اضافه کرد: امسال ایستگاه های پمپاژ 2 غربی و 3 شرقی شهر زنجان نیز از محل اعتبارات ملی و با صرف 15 میلیارد ریال اعتبار تکمیل می شود.

وی دیگر پروژه شرکت آب و فاضلاب استان زنجان را که با اعتبارات ملی احداث می شود را تصفیه خانه آب شهر های ابهر و خرمدره اعلام کرده و افزود: این طرح با 110 میلیارد ریال اعتبار امسال به بهره برداری می رسد.

مدیر عامل شرکت آب وفاضلاب استان زنجان در پایان تاکید کرد: 12 طرح مطالعاتی نیز در 12 شهر استان و با اعتباری بالغ بر 16 میلیارد ریال پیش بینی شده است که در صورت تخصیص اعتبارات عملیاتی خواهد شد.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «230 میلیارد ریال پروژه در حوزه توسعه تاسیسات و تجهیزات آب استان زنجان هزینه می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..