تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رقابت ۱۱ هزار و ۸۰۵ نفر در آزمون استخدامی پتروشیمی میاندوآب

ساعت: 15:04 منتشر شده در مورخ: 1397/02/20 شناسه خبر: 1361413

رئیس مرکز آموزش عالی شهید باکری میاندوآب خبر داد؛

رئیس مرکز آموزش عالی شهید باکری میاندوآب گفت: آزمون استخدامی پتروشیمی میاندوآب با شرکت ۱۱ هزار و ۸۰۵ داوطلب از سه استان آذربایجان غربی، شرقی و کردستان در میاندوآب برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز،افشار کبیری در گفت و گو با خبرنگار ما با اعلام این خبر گفت: این آزمون از امروز و در دو روز با شرکت ۱۱ هزار و ۸۰۵ داوطلب در شهرستان میاندوآب برگزار می شود.

رئیس مرکز آموزش عالی شهید باکری میاندوآب اظهار کرد:  در این آزمون داوطلبانی از سه استان آذربایجان غربی، شرقی و کردستان در چهار حوزه امتحانی در مرکز آموزش عالی شهید باکری، دانشگاه پیام نور، دبیرستان ابوعلی سینا و هنرستان ارشاد شرکت دارند.

وی افزود: از مجموع ۱۱ هزار و ۸۰۵ نفر شرکت کننده در این آزمون یک هزار و ۴۸۶ نفر داوطلب زن و ۹ هزار و ۹۵۹ نفر داوطلب مرد شرکت کرده اند.

کبیری تصریح کرد: این آزمون بر اساس اطلاعیه استخدامی در رشته های دیپلم مکانیک، کاردانی مکانیکریال لیسانس حسابداری، لیسانس مدیریت، لیسانس شیمی، مهندسی صنایع، کاردانی برق، مهندسی ایمنی/بهداشت محیط، مهندسی مکانیک، مهندسی متالورژی، کاردانی شیمی ،مهندسی برق و مهندسی شیمی در دو روز پنج شنبه و جمعه در دو نوبت صبح و عصر برگزار می شود.

رئیس مرکز آموزش عالی شهید باکری میاندوآب با تقدیر و تشکر از اعضای شورای تامین شهرستان، آموزش و پرورش، دانشگاه پیام نور، شبکه بهداشت و درمان، جمعیت هلال اهمر، شهرداری و نیروی انتظامی میاندوآب و شرکت پتروشیمی که همکاری لازم را در برگزاری این آزمون و برقراری نظم و امنیت با این مرکز داشتند، گفت: جا دارد از تمامی عوامل اجرایی برگزاری این آزمون که شبانه روز برای برگزاری منظم  آن تلاش کردند، تقدیر و تشکر را داشته باشم.

گفتنی است شرکت پتروشیمی میاندوآب در نظر دارد از بین متقاضیان واجد شرایط در مقاطع تحصیلی دیپلم، فوق دیپلم و لیسانس بومی استانهای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و کردستان نیروی انسانی مورد نیاز خود را پس از کسب موفقیت در آزمون کتبی، مصاحبه عمومی و تخصصی، معاینات پزشکی، با انعقاد قرارداد طبق قانون کار مدت معین استخدام کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رقابت ۱۱ هزار و ۸۰۵ نفر در آزمون استخدامی پتروشیمی میاندوآب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..