تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهله دلیجه کوچک مصدوم به اداره محیط زیست بندرترکمن تحویل داده شد + عکس

ساعت: 14:44 منتشر شده در مورخ: 1397/02/20 شناسه خبر: 1361390

رییس اداره محیط زیست بندرترکمن از تحویل یک بهله دلیجه کوچک مصدوم توسط یکی از همیاران محیط زیست ورزشکار خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آوای ترکمن ، علی بیانی با ذکراین مطلب افزود:یکی از همیاران فعال محیط زیست که یکی از مربیان ورزشی در رشته مچ اندازی است این دلیجه مصدوم را در منزل پیدا کرد.

وی تصریح کرد: دلیچه در حیاط منزل این همیار از ناحیه بال زخمی شده بود که وی آن را تحویل محیط زیست شهرستان داد.

بیانی اذعان داشت:همیاران فعال محیط زیست بندرترکمن در قالب اقشار و گروههای مختلف جامعه با حس وظیفه شناسی خویش مایه افتخار شهرستان هستند.

وی خاطرنشان کرد:همه دوستداران طبیعت با مشاهده موارد مشکوک در خصوص صید پرندگان یا تحویل پرندگان مصدوم موارد را اداره محیط زیست بندرترکمن اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهله دلیجه کوچک مصدوم به اداره محیط زیست بندرترکمن تحویل داده شد + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..