تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شجاعی خطاب به استقلالی‌ها: خجالت بکشید!

شجاعی خطاب به استقلالیها ؛خجالت بکشیدبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به صحبت‌های توفیقی معاون ورزشی باشگاه استقلال مبنی بر اینکه مطالیات منصور پورحیدری بیست و اندی میلیون تومان است. در همین راستا فریده شجاعی درباره این ادعا توضیحاتی را به خبرنگار ما داد.

فریده شجاعی در واکنش به صحبت‌های توفیقی گفت: واقعا استقلالی‌ها دستشان درد نکند. آن‌ها باید ادعاشان را ثابت کنند چرا که منصور با استقلال ۲ قرارداد داشت که رقم آن ۴۳۰ میلیون تومان شد، اما مسئولان فقط ۵۰ میلیون تومان از این پول را دادند.

او ادامه داد:بهتر است مدیران استقلال بگویند که چطور قرارداد منصور ۲۴ میلیون تومان شده است! تازه یکسری از فاکتور‌هایی که منصور جداگانه خرج کرده بود را به آن‌ها داده بودیم که حساب نکردند.

او در واکنش به صحبت‌های معاون ورزشی استقلال که گفته بود سازمان بازرسی به 2 شغله بودن پورحیدری تاکید داشته گفت: کجا منصور ۲ شغل بوده؟ باید ثابت کنند و از طرفی باید ثبت شود که منصور از شغل اولش پول می‌گرفته یا خیر. اصلا چرا استقلال با منصور قرارداد بسته؟ تمام سنگ‌ها را خود استقلال می‌اندازد وگرنه برای یک اسطوره که ۵۰ سال در استقلال زحمت کشیده مطرح کردن این حرف‌ها زشت است.

همسر مرحوم پورحیدری بیان کرد:چطور اعلام می‌کنند اسطوره‌ای که برای استقلال زندگی اش را گذاشته فقط ۲۴ میلیون دریافت می‌کند. خجالت نمی‌کشند این حرف‌ها را می‌زنند! واقعا به عنوان یک استقلالی شرمنده هستم و برای استقلال و دست اندرکاران این باشگاه متاسف هستم.

انتهای پیام/

واکنش تند شجاعی به مدیران استقلال



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شجاعی خطاب به استقلالی‌ها: خجالت بکشید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..