تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سیدجلال: پرسپولیس با من هم شكست خورده بود

خبر ورزشی: سیدجلال حسینی كاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس كه دیدار رفت مقابل الجزیره امارات را به علت مصدومیت از دست داده بود، روز گذشته در مورد شكست در این بازی گفت: «به خاطر شرایط بد آب و هوایی، بچه‌ها نتوانستند آن عملكرد همیشگی را نشان دهند. ما در طول بازی عملكرد خوبی داشتیم و در برخی از دقایق چند فرصت گلزنی هم به دست ‌آوردیم اما شرایط به گونه‌ای رقم نخورد كه ما در نهایت پیروز میدان باشیم. البته شكست سه بر دو برابر الجزیره در امارات به خاطر گل‌هایی كه زدیم قابل جبران است. ما می‌توانیم در تهران نتیجه‌ خیلی خوبی بگیریم و به دور بعد صعود كنیم.»


او اضافه كرد: «ما یك تیم قدرتمند هستیم كه قهرمان شدیم و حالا هم به بازی برگشت امیدواریم. مطمئناً می‌توانیم در حضور هواداران‌مان برابر این تیم به پیروزی برسیم و به دور بعد صعود كنیم. البته كار ما بسیار سخت است. الجزیره روی ضد‌ حملات عملكرد بسیار خوبی داشت و در تهران می‌تواند روی همین ضد‌ حملات ما را اذیت كند.»


او در مورد اینكه گفته می‌شود دلیل شكست پرسپولیس، عدم حضور این بازیكن است، گفت: «این موضوع را قبول ندارم چون خیلی از بازی‌ها بوده كه من هم در بازی بوده‌ام و باخته‌ایم. نمی‌شود گفت‌ به خاطر نبود یك بازیكن شكست خورده‌ایم. ما یك تیم هستیم و با هم می‌بریم و با هم نیز می‌بازیم. الجزیره تیم قدرتمندی است و نباید این تیم را دست‌كم بگیریم.»


حسینی افزود: «بازی با الجزیره را پیش‌ رو داریم و باید تمركزمان روی بازی باشد. از سوی دیگر فصل سخت و سنگینی را پشت‌ سر گذاشتیم و پس از اینكه قهرمان شدیم هم به خاطر برخی از مشكلات در بین بازیكنان دلخوری وجود داشت. مشكلات ما یكی، دو تا نیست، بلكه مشكلات بسیاری داریم كه روی هم جمع شده‌اند و هیچ ‌كس هم نیست كمك كند. فقط گرشاسبی و برانكو تلاش می‌كنند تا مشكلات باشگاه حل شود.»


او در مورد اینكه مشكلات باشگاه چیست؟ گفت: «باشگاه بدهی‌های زیادی دارد كه از قبل باقی ‌مانده و الان هم كه مباحثی مثل جریمه كردن بازیكنان مطرح می‌شود. خودم به خاطر چند پیراهن 60 میلیون تومان جریمه شدم. این جرایم را هم می‌گویند بخشیده‌ایم اما در حساب‌های ما همان سال قبل محاسبه كرده‌اند. گرشاسبی تنهاست و كسی كمك نمی‌كند. وقتی پنجره نقل‌ و انتقالات بسته است و باشگاه هم بدهی دارد، یك مدیر چه كاری می‌تواند انجام دهد؟»


او سپس به حمایت از علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس پرداخت و گفت: «او دروازه‌بان بسیار خوبی است. ما با بیرانوند قهرمان لیگ شدیم و همیشه عملكرد خوبی داشته است. بالاخره همیشه انتقاد وجود دارد و در همین شرایط خود بیرانوند باید با این انتقادات كنار بیاید اما بدانید همیشه از هر بازیكنی انتقاد می‌شود.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سیدجلال: پرسپولیس با من هم شكست خورده بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..