تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعتراف جالب نیمار در مورد انتقال به رئال مادرید

به گزارش شما نیوز ، هنوز یک سال از انتقال نیمار به پی اس جی نمی گذرد که تمام اخبار و شایعات در مورد انتقال او به رئال ختم می شوند.

از ابتدا نیز بسیاری از رسانه ها معتقد بودند که نیمار برای نزدیک تر شدن به رئال به پی اس جی پیوسته و سال 2019 را به عنوان سالی که نیمار قطعا به رئال می پیوندد در نظر گرفته بودند ولی گویا نظر فلورنتینو پرز(رئیس رئال) تغییر کرده و او با همکاری پدر نیمار در تلاش است تا همین تابستان، راهی برای فرار این بازیکن از پی اس جی پیدا کند.

امروز نشریه موندودپورتیوو به نقل از یکی از هم تیمی های برزیلی نیمار در پی اس جی که نامش فاش نشده، ادعا کرد که اگر او(نیمار) با برزیل قهرمان جام جهانی شود، دیگر به پی اس جی باز نمی گردد و راهی رئال خواهد شد.

نیمار این اعتراف صادقانه را سه روز پیش در یک ضیافت شام با حضور برزیلی های پی اس جی مطرح کرده است. 

امروز لیبراسیون نیز فاش کرد که پدر نیمار چند هفته ای است که تحرکات خود برای انتقال نیمار به رئال را شروع کرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعتراف جالب نیمار در مورد انتقال به رئال مادرید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..