تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کوالکام نسل جدید تراشه‌هایش را برای ساعت‌های هوشمند مبتنی بر Wear OS ارایه می‌‌کند

شرکت کوالکام نسل جدیدی از تراشه‌های خود را برای سیستم‌عامل ور اواس (Wear OS) معرفی خواهد کرد.

همان‌طور که می‌دانید در بازار ساعت‌های هوشمند کنونی تنوع سخت‌افزاری وجود ندارد و بیشترین تفاوت‌ها مربوط به‌ظاهر هر دستگاه و قابلیت‌های نرم‌افزاری است. یکی از مشکلاتی که ساعت‌های هوشمند در ابتدای راه با آن مواجه شدند، عملکرد سخت‌افزار است. از یک رو نمی‌توان سخت‌افزاری حرفه‌ای به دلیل محدودیت باتری استفاده کرد، از سوی دیگر ساعت هوشمند اگر بخواهد عملکردی همانند گوشی‌های هوشمند را روی دست داشته باشد، نیاز دارد تا از سخت‌افزاری مناسب بهره بگیرد.

در فوریه سال ۲۰۱۶ تصمیمات محکم برای ادامه ور اواس (اندروید ور سابق) گرفته شد و کوالکام در آن زمان پردازنده‌ای مناسب را برای شروع روند ساعت هوشمند با ور اواس ارائه کرد. مدیر ارشد بخش پوشیدنی شرکت کوالکام در صحبت‌هایی اشاره کرد که قصد دارند تا اوایل پاییز از تراشه‌ای جدید در دستگاه‌هایی پرچم‌دار با همکاری شرکای خود رونمایی کنند. Pankaj Kedia در ادامه گفت:

پردازنده‌های نسل سوم در نظر گرفته‌شده به‌گونه‌ای طراحی‌شده‌اند که ضمن کاهش اندازه، عمر باتری بسیار بهتری را به ارمغان بیاورند. این می‌تواند اولین ساعت هوشمندی باشد که تداعی یک ساعت بادوام خواهد بود.

پردازنده در ساعت هوشمند از اهمیت خاصی برخوردار است. چراکه دستگاه همیشه روشن خواهد بود و باید در عین حفظ کارایی، طول عمر زیادی را با داشتن باتری‌های کم‌ظرفیت داشته باشد. به نظر می‌رسد تا رسیدن به باتری‌هایی که بتوانند طول عمر بسیار بالایی داشته باشند، باید سخت‌افزار را تا حد امکان بهینه طراحی کرد. بنا به گفته Kedia برای افزایش طول عمر ساعت هوشمند نمی‌توان به سراغ مدل‌هایی برویم که یا تک‌رنگ هستند یا از صفحه‌نمایش سیاه‌وسفید استفاده می‌کنند.

کوالکام جزییات بیشتری از نسل جدید تراشه‌های خود اعلام نکرد اما به نظر می‌رشد توسعه پلتفرم سیستم‌عامل اندروید برای ساعت‌های هوشمند تحت عنوان ور اواس به‌صورت جدی پیگیری می‌شود و به‌زودی شاهد اخبار بسیار بهتری در این زمینه هستیم. شما چه انتظاری از ساعت‌های هوشمند دارید؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کوالکام نسل جدید تراشه‌هایش را برای ساعت‌های هوشمند مبتنی بر Wear OS ارایه می‌‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..