تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود djay 2 Full 2.3.2 – استودیو موزیک دیجی 2 اندروید + دیتابیس

دانلود امروز 55+

آخرین آپدیت پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷

2

نسخه 2.3.2

دوست داشتن 0

djay 2 v2.3.2 – برنامه عالی و محبوب میکس موزیک مخصوص اندروید همراه دیتابیس – تست شده با اجرای آفلاین
نسخه ی خریداری شده و پولی با قیمت 5.99 دلار در گوگل پلی تقدیم شما
آموزش نصب و اجرای برنامه در ادامه مطلب

djay 2 از محبوب ترین، پرطرفدارترین و قدرتمندترین اپلیکیشن های دیجی عرضه شده برای دستگاه های اندرویدی است که توسط استودیوی Algoriddim با قیمت 5.99 دلار در گوگل پلی عرضه شده و با نصب آن برروی تبلت و یا گوشی اندرویدیتان می توانید دیوایس خود را به یک دستگاه  دیجی تمام عیار تبدیل کنید! با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود در محیطی واقعا حرفه ای چندین موزیک را ترکیب و یا به اصطلاح دیجی کنید و تجربه ای متفاوت از کار کردن با برنامه های دیجی را در اندرویدفون خود به ارمغان بیاورید. اگر به دنبال یک برنامه عالی برای میکس و مستر چند آهنگ با هم هستید ما به شما برنامه فوق را پیشنهاد می دهیم که با دارا بودن تمامی توابع و ویژگی های مورد نیاز شما را از داشتن یک اپلیکیشن دیجی عالی بی نیاز می سازد. به طور کلی همانند دستگاه DJ دو دیسک در اختیار دارید که هر کدام آهنگی را پخش می کنند و هرجا مایل بودید می توانید صدای یک آهنگ را کم و زیاد کنید یا از آهنگی به آهنگ دیگر پرش کنید و حتی از قابلیت های دیگر بهره ببرید.  از طریق این اپلیکشین می توانید به کلیه آهنگ هایی که در گوشی یا تبلت تان دارید و همچنین آهنگ ها و تون های ارائه شده در Spotify دسترسی داشته باشید و از ترکیب آن ها با یکدیگر لذت ببرید. از جمله کارهایی که میتوانید با این اپلیکیشن انجام دهید ایجاد افکت های صوتی جالب، درست کردن حلقه های تکرار شونده و حتی اجرای زنده است! فرقی نمی کند در این کارها حرفه ای باشید یا فقط به عنوان یک مبتدی دلتان بخواهد آهنگ درست کنید. در هر حال با امکانات فوق العاده این اپلیکیشن و با رابط کاربری ساده و قابل فهمی که در اختیارتان میگذارد میتوانید مثل یک دی جِی حرفه ای عمل کنید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه کاربردی djay 2 اندروید :

دارای میکسر های حرفه ای جهت میکس موزیک در اختیار قرار دادن انواع ابزارهای حرفه ای دیجی ضبط صدای شما روی موزیک به صورت زنده پشتیبانی از تمام فرمت های عمده صوتی پشتیبانی کامل از دستگاه های بلوتوث پشتیبانی کامل از کنترلرهای DJ MIDI

اپلیکیشن djay 2 هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز 4.2 از 5.0 است که ما در فارسروید جدیدترین و اخرین نسخه ی عرضه شده ان را به همراه فایل دیتابیس برای شما قرار داده ایم که می توانید ان را به رایگان دانلود نمایید و با نصب ان برروی دستگاهتان به یک دیجی تبدیل شوید! نسخه ی پیش رو از برنامه ی djay 2 ؛ نسخه خریداری شده است و تمامی قابلیت هایش در دسترس می باشند و بدون خطای لایسنس کار می کند!

تغییرات نسخه ی v2.3.2:

* بهینه سازی های متعدد و رفع باگ های نرم افزاری + پشتیبانی از ویژگی های جدید

دانلود djay 2 - برنامه خارق العاده دیجی 2 اندروید + دیتابیس

دستورالعمل نصب و اجرای برنامه:

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.algoriddim.djay را در مسیر Android/Obb کپی کنید.

– برنامه را اجرا کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود djay 2 Full 2.3.2 – استودیو موزیک دیجی 2 اندروید + دیتابیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..