تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درد شکم بعد پریود، چه کار کنم؟

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: من چهار روز است که پریودم تمام شده در ناحیه شکم احساس درد می کنم و یک کم ترشحم دارم، راستی پریود هام منظم نیست؛ مثلا ماه قبل 26پرید شدم این ماه30 دلیلش چیه؟

پاسخ دکتر میترا موسوی نسب، متخصص زنان و نازایی:
اصولا فاصله یک پریود تا شروع پریود بعدی اگر بین ۲۱ تا ۳۵ روز باشد طبیعی بوده و نرمال است. این دردهای شما بعد از ریود می تواند علت های زیادی مانند وجود کیست در تخمدان، فیبروم، تنبلی تخمدان و حتی عفونت باشد که هر کدام از آنها نیاز به درمان های متفاوتی دارد و شما اولین کاری که باید انجام دهید مراجعه به متخصص زنان و انجام سونوگرافی است تا علت بهم ریختگی زمان قاعدگی و دردهای قبل و بعد از آن در شما مشخص شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درد شکم بعد پریود، چه کار کنم؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..