تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازیکن استقلالی: کاش زودتر زن می گرفتم!

حنیف عمران‌زاده در مصاحبه ای گفته بود که ای کاش زودتر ازدواج می کرد و بیشتر در استقلال می ماند!

استقلالی‌ها یاد حنیف و حرف‌های قلعه‌نویی افتادند

حنیف عمران‌زاده ۲ سال قبل از استقلال جدا شد اما در اردوی این تیم هنوز یک سوژه است. رحمتی، خسرو، ابراهیمی، اسماعیلی و... با حنیف رابطه خوبی دارند و دیروز سر میز ناهار صحبت مدافع سابق تیم بود.

عمران‌زاده در آخرین مصاحبه‌اش با اشاره به زندگی متأهلی گفته کاش زودتر زن می‌گرفتم چون حالاحالاها در استقلال می‌ماندم.

همین یک جمله حنیف به سوژه‌ای برای تحلیل و شوخی بازیکنان تبدیل شده بود و قرار گذاشتند اگر خود حنیف قبول کرد او را به یک جلسه تمرینی هفته آینده استقلال دعوت کنند.

بازیکنان قدیمی تعریف می‌کردند یک روز امیر قلعه‌نویی سرمربی وقت استقلال مجردهای تیم را نصیحت کرد و گفت ازدواج کنید تا راحت زندگی کنید، سر وقت غذا بخورید، خیال‌تان راحت باشد همسرتان هست، کارهای منزل را انجام می‌دهد و در همان روز حنیف مصاحبه کرد و گفت لباسشویی و ظرفشویی دارم! زن می‌خواهم چه‌کار؟

قلعه‌نویی هم که می‌دانست حنیف بی‌منظور و صادقانه این حرف را زده، از او دلخور نشد.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی

loading...

loading...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازیکن استقلالی: کاش زودتر زن می گرفتم!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..