تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خیز بلند مسی برای کفش طلای پنجم (عکس)

به نظر می رسد که باید لئو مسی را برنده کفش طلای سال 2018 بدانیم. او در این صورت به کفش طلای پنجم خود دست می یابد و از رونالدو پیشی می گیرد.

به گزارش شما نیوز ، ساعتی پیش در ورزشگاه نوکمپ بارسلونا با 5 گل بر ویارئال غلبه کرد تا تنها دو قدم برای ثبت یک لالیگای بدون شکست پیش رو داشته باشد.

مسی نیز روی پاس فوق العاده اینیستا زننده یکی از گل ها بود تا تعداد گل هایش را به عدد 34 برساند و فاصله خود با محمد صلاح در جدول کفش طلای 2018 را به سه افزایش دهد.

مسی دو بازی دیگر برابر لوانته و سوسیداد پیش رو دارد و محمد صلاح تنها بازی با برایتون را فرصت دارد تا خود را به مسی برساند.

لواندوفسکی و ایموبیله با 29 گل این دو را تعقیب می کنند در حالی که ایموبیله فصل را از دست داده و لواندوفسکی هم تنها یک بازی دیگر پیش رو خواهد داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خیز بلند مسی برای کفش طلای پنجم (عکس)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..