تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چهارشنبه؛ «مناظره» خبرگزاری خبرآنلاین درباره رفتارهای اعتراضی محمود احمدی‌نژاد

چرا محمود احمدی‌نژاد این روزها برای اعتراض به سیستمی که خود هشت سال سکانش را به عهده داشت چنین منتقد شده است؟

به گزارش شما نیوز ، رفتارها و اقدامات محمود احمدی نژاد این روزها نقل هر محفلی شده است، عده ای به هواخواهی از او بلند می شوند و برخی هم لب به انتقاد باز می کنند این موضوع باعث شده تا اعتراضات مسئولان سابق، برخی روسای جمهور سابق و مشخصا رئیس دولت های نهم و دهم نسبت به سیستمی که خود زمانی در آن مسئولیت مهمی داشتند، محل بحث شود.

حال خبرآنلاین بر آن شده است تا مناظره ای با عنوان« احمدی‌نژاد از منظر حامیان و منتقدان اصولگرا و اصلاح‌طلب» برگزار کند. در این مناظره قرار است بهمن شریف‌زاده از حامیان محمود احمدی‌نژاد، حسین الله‌کرم اصولگرای منتقد رئیس دولت دهم و محمدعلی ابطحی رئیس دفتر رئیس دولت اصلاحات در این رابطه به بحث بنشینند. در این مناظره همچنین به تحلیل این موضوع پرداخته خواهد شد چرا برخی از روسای جمهور پس از اتمام دوره دولتداری شان به سمت اپوزیسیون شدن رفته اند.

این مناظره قرار است چهارشنبه (فردا/ 19 اردیبهشت) ساعت 10 و 30 دقیقه صبح در کافه خبر خبرآنلاین برگزار شود. کاربران محترم خبرگزاری خبر آنلاین اگر سوالی دارند در قسمت کامنت این خبر درج فرمایند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چهارشنبه؛ «مناظره» خبرگزاری خبرآنلاین درباره رفتارهای اعتراضی محمود احمدی‌نژاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..