تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جان بولتون: گفتگو با کشورهای همپیمان درباره ایران ادامه دارد

جان بولتون: گفتگو با کشورهای همپیمان درباره ایران ادامه دارد

بین الملل > دیپلماسی - خبرگزاری صداوسیما نوشت: مشاور امنیت ملی دولت آمریکا تصمیم ترامپ را به خروج از توافق هسته ای ایران، بیانی محکم و قاطع از عزم آمریکا برای جلوگیری از نه تنها دستیابی ایران به سلاح هسته ای بلکه دستیابی به توانمندی پرتاب موشک بالستیک خواند.

به گزارش پايگاه اينترنتي کاخ سفيد، مشاور امنيت ملي دولت آمريکا مدعي شد تصميم رئيس جمهور ترامپ، ادامه پشتيباني ايران را از تروريسم محدود مي کند و سبب خواهد شد ايران بيش از اين نتواند به ناآرامي و بي ثباتي در خاورميانه دامن بزند.

جان بولتون در نشستي خبري که با هدف تشريح تصميم ترامپ برگزار شد گفت: "فکر مي کنم رئيس جمهور آنچه را که در آينده اتفاق خواهد افتاد بيان کرد. همچنانکه که او در پايان گفت، آمادگي دارد به گفتگوها و تبادل نظر درباره حل و فصل گسترده تر رفتار بدخواهانه اي بنگرد که اکنون شاهد آن از سوي ايران هستيم. ما پيشتر در اين زمينه با کشورهاي هم پيمان وارد گفتگو شده ايم. اين گفتگوها از صبح فردا ادامه پيدا خواهند کرد."

5252




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جان بولتون: گفتگو با کشورهای همپیمان درباره ایران ادامه دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..