تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سهام پژو-سیتروئن و ایرباس سقوط کرد

پس از این که رئیس‌جمهور ترامپ اعلام کرد آمریکا را از توافق هسته‌ای با ایران خارج می‌کند، روز چهارشنبه، سهام خودروسازی پی‌اس‌ای (پژو-سیتروئن-اوپل) و شرکت هواپیماسازی ایرباس، سقوط کردند.

به گزارش شما نیوز ، به نقل از رویترز، پس از این که رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا، اعلام کرد که آمریکا را از توافق هسته‌ای با ایران خارج می‌کند، روز چهارشنبه، سهام بزرگترین شرکت‌های فرانسوی دارای روابط تجاری با ایران، شامل گروه خودروسازی پی‌اس‌ای (پژو-سیتروئن-اوپل) و شرکت هواپیماسازی ایرباس، سقوط کردند.

ارزش سهام شرکت خودروسازی پی‌اس‌ای، در همان معاملات اولیه ۱.۵ درصد سقوط کرد. این درحالی است که سهام شرکت رنو که آن هم درحال تجارت با ایران است، ۰.۳ درصد افت کرد.

سهام ایرباس ۱.۱ درصد سقوط کرد، هرچند سهام گروه نفتی توتال، که آن هم با ایران تجارت می‌کند، ۰.۷ درصد بالا رفت، چراکه به دنبال بیانیه ترامپ، قیمت‌های نفت به شدت بالا رفته‌اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سهام پژو-سیتروئن و ایرباس سقوط کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..