تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برنامه‌های تلویزیون در ماه رمضان از سحرگاه تا لحظه افطار

تدارک شبکه‌های سیما برای ماه مبارک رمضانبه گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هر سال صدا و سیما در ماه های محرم، شعبان و رمضان برنامه های مختلفی را تدارک می‌بیند.

امسال هم  ویژه برنامه های سیما در ماه رمضان به شرح زیر است؛

شبکه یک

* ویژه برنامه «ماه خدا» در سحرهای ماه مبارک رمضان با اجرای هادی صلح‌جو و حضور سخنرانان حجت الاسلام محمد سعیدی آریا و مرتضی امیر اسفندقه روی آنتن می رود. این برنامه به تهیه کنندگی محمد رحیمی از ساعت 3 و 30 دقیقه بامداد پخش می شود.

* «آفتاب شرقی» از جمله برنامه های روتین شبکه یک است که در ماه مبارک رمضان با رویکرد این ماه و سخنرانی آقایان هدایت نیا گنجی، امین مجد، استاد ابوالفضل بهرام پور، حجت الاسلام  رضا محمدی روی آنتن می رود. برنامه «آفتاب شرقی» در ماه مبارک رمضان با اجرای ندا ملکی و علیرضا قوامی ساعاتی پیش از اذان ظهر پخش می شود.

* ویژه برنامه افطار «ماه و ماهی» به تهیه کنندگی افشین حسین خانی با اجرای امیرحسین مدرس در قالب برنامه‌ای ترکیبی روزانه بعد از خبر 19 به روی آنتن می رود.

شبکه دو

ایوان بهشت هر روز از ساعت 13:30 دقیقه با سخنرانی حجت الاسلام حسین انصاریان روی آنتن می رود.

ویژه برنامه «کوی محبت» در شب های قدر به منظور تعمیق معارف اسلامی، همراه با گفتگوی کارشناسی از بقاع متبرکه پخش می شود.

همچنین برنامه «از لاک جیغ تا خدا» به جهت تکریم حجاب اسلامی و قصه بانوان متحول شده در مسیر الهی، در ماه مبارک رمضان روی آنتن می رود.

شبکه سه

ویژه برنامه «همسایه ها» هر روز از ساعت 18 با اجرای رسالت بوذری و پرداختن به سبک زندگی رضوی روی آنتن می رود.

«ماه عسل» هم مانند هرسال با اجرا و تهیه کنندگی احسان علیخانی از ساعت 19 مهمان خانه ها می شود.

شبکه چهار

* ویژه برنامه نقد و بررسی سریال های ماه مبارک رمضان، هر روز از ساعت 16 با تحلیل مجموعه های تلویزیونی سیما روی آنتن می رود.

* همچنین «مهمانخانه» هر روز از ساعت 14:30 به مدت 40 دقیقه پخش می شود.

شبکه پنج

* «عطر عاشقی» در ماه مبارک رمضان هر روز ساعت 17 با اجرای سید رضا نواب و سخنرانی حجج اسلام میرباقری، علی سرلک، سید احمد خاتمی پخش می شود.

* «شهر عزیز» در لحظات پیش از افطار با حضور سید کاظم احمدزاده از صحن و سرای آستان قدس رضوی مهمان سفره های افطار مردم می شود و «جشن رمضان» در جنگی شبانه از ساعت 21:30 با اجرای ابوالفضل آقاخانی روی آنتن می رود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برنامه‌های تلویزیون در ماه رمضان از سحرگاه تا لحظه افطار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..