تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رکوردشکنی سیتی در شب پیروزی مقابل برایتون

منچسترسیتی در شبی که موفق شد با نتیجه 3-1 برایتون را شکست بدهد، توانست چند رکورد جدید در لیگ برتر ثبت کند.

به گزارش شما نیوز ، شاگردان پپ گواردیولا علی رغم قهرمانی زودهنگام در لیگ برتر، همچنان به پیروزی های شان در این رقابت ها ادامه می دهند و امشب توانستند با پیروزی مقابل برایتون، سه رکورد جدید به نام خود ثبت کنند.

در این دیدار ابتدا دانیلو در دقیقه 16 منچسترسیتی را پیش انداخت اما برایتون توانست در دقیقه 21 کار را به تساوی بکشد. ولی در دقیقه 35، برناردو سیلوا حساب کار را 2-1 به سود سیتی کرد. این صد و چهارمین گل سیتی در این فصل بود که رکورد 103 گل چلسی در فصل 10-2009 را شکست.

 

 

 

فرناندینیو در دقیقه 73 یک گل دیگر برای سیتی زد تا این تیم به رکورد 105 گل در این فصل برسد. همچنین سیتی با این نتیجه، به رکورد 31 پیروزی در این فصل رسید که رکورد 30 پیروزی فصل گذشته چلسی در لیگ برتر را شکست. اگر سیتی بتواند در دیدار بعدی اش هم به پیروزی برسد، می تواند رکورد پیروزی در تاریخ رقابت های سطح اول انگلیس را که در فصل 61-1960 توسط تاتنهام به جا گذاشته شده بود را بشکند.

شاگردان گواردیولا همچنین با این پیروزی 97 امتیازی شدند و رکورد بیشترین امتیاز در یک فصل که با 95 امتیاز در اختیار چلسی 05-2004 بود را هم از آن خود کردند. آنها می توانند با پیروزی در هفته پایانی برابر ساوتهمپتون، به اولین تیمی تبدیل شوند که در لیگ برتر به 100 امتیاز می رسد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رکوردشکنی سیتی در شب پیروزی مقابل برایتون»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..