تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بارداری بعد از زایمان، نوزاد سه ماهه دارم

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: الان سه ماهه دخترمو از شیر گرفتم  و قصد بارداری دارم، ولی هنوز سینه هامو فشار می دم شیر میاد. پریودم منظمه و هر ماه فولیکول بالغ دارم و آمپول اچ سی جی می زنم، باردار نمی شم. به دلیل ترشح شیره که هنوز باردار نشدم؟ حتما باید شیرم خشک بشه؟پاسخ دکتر لیدا نیکوکار،متخصص زنان و زایمان:
تا شش ماه بعد از اتمام شیر دهی امکان دارد تخمک گذاری سالمی نداشته باشید. البته خروج شیر از سینه ها هم ممکن است مانع بارداری شود. برای قطع ترشح شیر می توانید سینه های تان را با دستمال یا ملحفه ای به مدت 24 ساعت محکم ببندید، با این کار ترشح شیر از بین می رود. به هر حال ممکن است شش ماه زمان نیاز داشته باشید تا بعد از قطع شیردهی تخمک گذاری تان روال عادی خود را از سر گیرد.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بارداری بعد از زایمان، نوزاد سه ماهه دارم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..