تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مصرف قرص مدروکسی پروژسترون، مانعی برای بارداریه؟

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: 29 سالمه. سه ساله ازدواج کردم. یک سال اقدام به بارداری کردم و باردار نشدم. دکتر عکس رنگی از رحم برام نوشتن و یک هفته انجامش دادم. الان قرص مدروکسی پروژسترون برام تجویز کردن. می خواستم بدونم که می تونم اقدام به بارداری کنم؟ میگن با مصرف این قرص حداقل سه ماه ازبارداری جلوگیری میشه، واقعیت داره یا نه؟

پاسخ دکتر مرجان قاجار، جراح و متخصص زنان و زایمان و نازایی:
دوست عزیز مدروکسی پروژسترون اصلا ار بارداری پیشگیری نمی کند. برای منظم شدن پریود و برای کسانی که بعد از تخمک گذاری کمبود پروژسترون دارند تجویز می شود. مانعی برای بارداری اصلا نیست.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مصرف قرص مدروکسی پروژسترون، مانعی برای بارداریه؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..