تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وظیفه اصلی سپاه حفظ، صیانت از انقلاب اسلامی است

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل لرستان گفت: وظیفه اصلی سپاه فقط نظامی‌گری نیست بلکه گاهی لازمه پاسداری فعالیت اقتصادی و سیاسی نیز است.

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام هاشمی نژاد، مسئول عقیدتی سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل لرستان گفت: وظیفه اصلی سپاه فقط نظامی‌گری نیست بلکه گاهی لازمه پاسداری فعالیت اقتصادی و سیاسی نیز است.

وی به بدعهدی امریکا نسبت به برجام اشاره کردند و گفت: امریکا با خروج خود از برجام و نقض آن فقط چهره واقعی خود را به دنیا نشان داد و به فرموده رهبرمان اگر امریکا برجام را پاره کند ما آن را به آتش خواهیم کشاند.

وی افزود: آمریکا خود بیش از هر زمان دیگری به توان و قدرت نظامی ایران پی برده است لذا فقط با خروج برجام و تحریم علیه کشور ما می‌خواهد ازنظر اقتصادی به ایران فشار بیاورد.

حجت اسلام هاشمی نژاد در ادامه به فضائل اخلاقی و معنوی و آثار ارزشمند استاد شهید مطهری اشاره کرد و گفت: به فرموده رهبرمان او یک نادره زمان و فرد کم‌نظیری و آثارش بدون استثنا قابل‌استفاده و حضرت امام خمینی (ره) در عالی‌ترین سطح به ایشان اعتماد و اطمینان داشتند.

وی در ادامه به اهمیت مسئله آموزش‌های عقیدتی و سیاسی تأکید داشت و گفت: جامعه امروز ما نیازمند این است که هرچه بیشتر سطح مسائل اعتقادی و دینی ارتقاءپیداکند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وظیفه اصلی سپاه حفظ، صیانت از انقلاب اسلامی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..