تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اظهارات‌الجبیر‌درباره‌دستیابی‌ایران‌به‌سلاح‌هسته‌ای

عادل الجبیر، وزیرخارجه عربستان سعودی در گفتگو با شبکه خبری سی‌ان‌ان آمریکا گفت اگر ایران به سراغ ساخت سلاح هسته‌ای برود عربستان هم در پی دستیابی به تسلیحات اتمی خواهد رفت.

به گزارش عصرایران به نقل از بی بی سی؛ عادل الجبیر که روز چهارشنبه (نهم مه) با سی‌ان‌ان به طور زنده گفتگو می‌کرد ضمن حمایت از خروج آمریکا از توافق هسته‌ای با ایران گفت "ایران باید از برنامه موشکی خود و حمایت از حزب‌الله و حوثی‌ها دست بردارد".

وزیرخارجه عربستان که پیش‌تر سفیر کشورش در واشنگتن بود در پاسخ به سی‌ان‌ان که ایرادهای مورد نظر او در برجام را جویا شد گفت: "ایران باید دسترسی به همه مراکز نظامی و هسته ای خود را به طور شبانه روزی و بدون محدودیت تضمین کند و از تلاش برای گسترش نفوذش در منطقه دست بردارد."

الجبیر در ادامه گفت اگر تهران برنامه هسته ای خود را فراتر از میزانی که فعلا در جریان است ببرد، خود به خود برجام متلاشی و تحریم‌های هسته ای علیه این کشور به طور کامل باز خواهد گشت و عربستان هم مصمم خواهد شد تا "هر آنچه لازم است برای دفاع از خود انجام دهد".

او در پاسخ به خبرنگار سی‌ان‌ان که از او پرسید این آمادگی آیا به معنای دنبال کردن برنامه نظامی هسته‌ای و دستیابی به سلاح اتمی است گفت: "بله."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اظهارات‌الجبیر‌درباره‌دستیابی‌ایران‌به‌سلاح‌هسته‌ای»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..