تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پنج اقامتگاه بوم گردی شهرستان بشرویه افتتاح شد

اقامتگاه های بوم گردی ریگ و آفتاب، سیاحت سرای ریگزار، حسین زاده و حسین پور شهر بشرویه و اقامتگاه بوم گردی جوادزاده ارسک با حضور سیدمجتبی علوی مقدم معاون امور عمرانی استانداری، حسن رمضانی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و مسئولان اجرایی خراسان جنوبی به طور رسمی افتتاح شد.

حسن رمضانی مدیرکل میراث فرهنگی این استان در این مراسم گفت: خانه های بوم گردی نقش موثری در جذب گردشگر و رونق اشتغال و اقتصاد در منطقه دارد.

او ابراز امیدواری کرد تا پایان سال نیز ۵ اقامتگاه بوم گردی دیگر در شهرستان بهسازی، مرمت و آماده پذیرایی مسافران و گردشگران شود. 

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی گفت: در برنامه این اداره کل است تا 33 اقامتگاه بوم گردی در استان تا پایان سال آماده بهره برداری شود.

سیدامیر سلیمانی رباطی مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بشرویه نیز گفت: این اقامتگاه ها از محل اعتبارات بافت تاریخی و با همکاری مالکان با هزینه ای بالغ بر 5میلیارد ریال مرمت و احیا شده است.

توسعه زیرساخت های گردشگری از طریق راه اندازی اقامتگاه های بومگردی، کمپ ها و مجتمع های گردشگری یکی از اساسی ترین برنامه های سازمان در مسیر رونق گردشگری و به دنبال آن تولید اشتغال است که خوشبختانه این رویکرد در شهرستان بشرویه تاثیر زیادی در جذب گردشگر داشته است.

جدای از راه اندازی اقامتگاه های بوم گردی، تاسیس کمپ عشایری کویر بشرویه، مجتمع گردشگری منطقه نمونه آسیاب ها و اقامتگاه های بوم گردی روستایی نیز در دستور کار قرار گرفته است.

« دنیای سفر » این نوشته را از « میراث آریا » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پنج اقامتگاه بوم گردی شهرستان بشرویه افتتاح شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..