تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری 30 سوداگر ارز بلافاصله پس از خروج ترامپ از برجام

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم، سردار حسین رحیمی دقایقی پیش با اعلام خبر دستگیری تعدادی از سوداگران ارز در تهران، در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: متاسفانه به دنبال اقدام ضد انسانی رئیس جمهور آمریکا بعضی از سوداگران ارز سعی کردند با سوء استفاده از شرایط وضعیت بازار ارز را آشفته کنند و از این رو پلیس تهران موفق شد 30 نفر از این اخلالگران را که دارای سوابق قبلی بودند شناسایی و دستگیر کند.

رئیس پلیس تهران با بیان این که انتظار می‌رود مردم در این شرایط پشتیبان یکدیگر باشند، گفت: پلیس قطعا با هرگونه اخلال در وضعیت بازار به صورت جدی برخورد خواهد کرد و در عملیات اخیر نیز 36 واحد صرافی هشدار و 2 واحد نیز اخطار پلمپ گرفتند.

وی با تاکید بر این که پلیس تمام امکانی که حس کند سوداگران ارزی در آنها حضور دارند تحت اشرافیت خود دارد گفت: در جلسه اخیر که تا پاسی شب گذشته با حضور مسئولین بانک مرکزی ادامه داشت، مسئولین این بانک قول دادند تمام نیازهای منطقی مردم در قالب نیازهای ارزی دانشجویی، تجاری، مسافری و... را به طور کامل تامین کند.

به گفته رئیس پلیس تهران بزرگ دلالان ارزی به واسطه حضور پلیس در بازار ارز از خیابان‌های اصلی به کوچه‌های فرعی تغییر محل دادند ولی پلیس هم در فضای مجازی و هم در فضای حقیقی هرگونه اقدام سوداگران را تحت رصد خود خواهد داشت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری 30 سوداگر ارز بلافاصله پس از خروج ترامپ از برجام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..