تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاح و کلنگ زنی چندین طرح با حضور رییس سازمان میراث فرهنگی کشور

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ ابراهیم کریمی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان گفت: ۲۹ طرح بوم گردی و گردشگری استان را با اعتبار بیش از مبلغ ۴۰۸ میلیارد ریال، اشتغالزایی مستقیم ۴۱۵ نفر و اشتغالزایی غیر مستقیم ۶۰۰ نفر در سطح استان به بهره برداری می رسد.
وی ادامه داد: این طرح ها فردا  با حضور استاندار گلستان و مسئولان کشوری  در مجتمع اقامتی پذیرایی گلریزان واقع در کردکوی به صورت متمرکز و ویدیوکنفرانس، کلنگ زنی و افتتاح می‌ شود.

کریمی گفت: همچنین نشست با سمن‌ها و تشکل‌ها انجمن‌های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، مشاورین جوان دستگاه‌های اجرایی استان و تشکل‌های مردم نهاد از دیگر برنامه‌ها است.

ابراهیم کریمی افزود: یکی دیگر از برنامه‌های علی اصغر مونسان، بازدید از دیوار دفاعی گرگان و بازدید از هتل‌های پارتیا ورضایی است.
علی مونسان امروز در جشنواره اسب اصیل ترکمن در شهرستان کلاله نیز حضور داشت.


انتهای پیام /م

چندین طرح با حضور رییس سازمان میراث فرهنگی کشور کلنگ زنی می شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاح و کلنگ زنی چندین طرح با حضور رییس سازمان میراث فرهنگی کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..