تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری جشنواره ملی زیبایی اسب اصیل ترکمن امروزدر کلاله

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ علی علیزاده دبیر برگزاری جشنواره ملی اسب اصیل ترکمن گفت: سیزدهمین جشنواره ملی زیبایی اسب اصیل ترکمن امروز با حضور علاقمندان و پرورش‌دهندگان اسب از سراسر کشور در مراتع سرسبز روستای صوفیان شهرستان کلاله استان گلستان برگزار شد.

وی افزود: ۲۴۰ راس اسب اصیل ترکمن در ۱۰ دور از کره پای مادر تا نرینگان زیبایی‌های خود را در معرض قضاوت ۳ داور بین المللی از کشور ترکمنستان قرار دادند.

دبیر برگزاری جشنواره ملی اسب اصیل ترکمن گفت: به برترین‌های زیبایی هر دور علاوه بر جایزه نقدی ۵۰۰ هزار تا یک میلیون تومانی، قالی دستباف و خوراک اسب نیز اهداء شد.

در شهرستان کلاله بیش از ۴۵۲ سر اسب اصیل ترکمن در باشگاه‌ها و یا به صورت سنتی نگهداری می‌شود.


نژاد اسب اصیل ترکمن خاص و منحصربه فرد بوده که در سال‌های اخیر ذخیره‌های ژنتیک این اسب، تقاضای جهانی داشته است.

انتهای پیام/م

جشنواره ملی زیبایی اسب اصیل ترکمن امروزدر کلاله برگزار شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری جشنواره ملی زیبایی اسب اصیل ترکمن امروزدر کلاله»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..