تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاکید بر بهره گیری بیشتر از ظرفیت‌های نهاد امامان جمعه گلستان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ حجت الا سلام ابوالفضل عامری رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان در این جلسه با اشاره به نقش و اثر گذاری رسانه ملی گفت: ائمه جمعه استان در قالب برنامه‌های متنوع صدا وسیما این رسانه ملی استانی هم همه امکانات خود را روی هم بریزند و نه تنها در ماه رمضان در طول سال بتوانیم عنصر اخلاق و معنویت را در جامعه گسترش دهیم.

عبدالحسینی مدیرکل صدا وسیمای مرکز گلستان هم از آمادگی کامل برای بهره گیری از ظرفیت‌های معنوی و اجتماعی ائمه جمعه استان در راه تعالی اخلاقی و رفتاری جامعه خبر داد و گفت: با برنامه سازی‌های مسائل اخلاقی مذهبی و اجتماعی در بخش‌های صدا وسیما و خبر، رسانه ملی به دنبال نقش سازنده خود است.

در حال حاضر در ۲۰ شهر استان نماز جمعه اقامه می‌شود.


انتهای پیام/م

ظرفیت‌های نهاد امامان جمعه گلستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاکید بر بهره گیری بیشتر از ظرفیت‌های نهاد امامان جمعه گلستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..