تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاهش محسوس دما تا ۱۰ درجه در گلستان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ قلی پور رییس گروه پیش بینی وهشدار هواشناسی گلستان گفت: فعالیت این سامانه ناپایدار تا فردا و جمعه در سطح استان ادامه خواهد داشت بنابراین از امشب شاهد افزایش ابر، رگبار و باران رعد و برق در سطح استان هستیم و همچنین روند کاهش دما را در سطح استان خواهیم داشت.

وی ادامه داد: برای فردا پیش بینی می‌شود که دمای هوا نسبت به امروز حدود ۹ تا ۱۰ درجه سانتی گراد خنک‌تر می‌شود.

قلی پور افزود: بارش در روز‌های پنج شنبه و جمعه به ویژه در اتفاعات استان از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود و همچنین احتمال دارد که در برخی از مناطق استان به ویژه ارتفاعات پدیده تگرگ خواهیم داشت.

دمای بیشینه امروز به بالای ۳۵ درجه رسید.


انتهای پیام/م

دما تا ۱۰ درجه در گلستان کاهش می یابد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاهش محسوس دما تا ۱۰ درجه در گلستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..