تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمريکا جرات درگيری مستقيم با ايران را ندارد/ تلاش برای ثبات اقتصادی کشور

آمريکا جرات درگيری مستقيم با ايران را ندارد/ تلاش برای ثبات اقتصادی کشوربه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛رحمانی فضلی،وزير کشور امروز در سفر به قم با مراجع عظام تقلید حضرات آیات مکارم شیرازی و صافی گلپایگانی دیدار و گفتگو کرد.

آيت الله مکارم شيرازی در این ديدار  با اشاره به اقدام ترامپ در خروج از برجام گفت: دولتمردان کاخ سفيد با اين حرکت به دنبال کاهش قدرت جهانی و منطقه ای ايران هستند .

وی وحدت و اتحاد مردم و مسئولان را بهترين عامل بازدارندگی تهديدات دشمنان دانست و افزود: اگر همه مردم با هم متحد باشند دشمن هيچگاه قادر نخواهد بود به اين نظام اسلامی ضربه بزند .

این مرجع تقلید به آسيب های جدی فضای مجازی در ابعاد فرهنگی و امنيتی اشاره کرد و يادآور شد: برای حفظ نظام اسلامی از اين توطئه ها بايد فضای مجازی داخلی و ملی تقويت شود .

آیت الله مکارم شیرازی توجه به اطلاع رسانی دقيق و به موقع را از نيازهای هر جامعه ای دانست و گفت: بايد در دولت شفاف سازی و خبر رسانی به مردم با دقت و سرعت زياد صورت گيرد تا مردم از عملکرد دولت آگاهی يابند .

آيت الله صافی گلپايگانی هم در ديدار عبدالرضا رحمانی فضلی وزیرکشور گفت:وضعيت کشور ما نسبت به ساير کشورها مطلوب است و اين بيانگر اين است که حضرت ولی عصر (عج) به اين نظام اسلامی توجه دارد .

وی از همدلی و همراهی مردم با دولت قدردانی کرد و گفت :امروز دشمنان به دنبال ايجاد تفرقه بين گروه های مختلف مردم هستند که مردم ايران بايد اين فتنه ها را بشناسند و همواره کنار مسئولان باشند .

این مرجع تقلید  افزود: البته دولتمردان هم بايد بايد با حل مسائل و مشکلات معيشتی مردم برای خدمت به مردم بیش از پیش تلاش کنند.

عبدالرضا رحمانی فضلی هم در این دیدار ها اقدام اخير آمريکا را برای ايجاد جو روانی در کشور عنوان کرد و گفت: آمريکا به هيچ وجه جرات درگيری مستقيم با ايران را ندارد اما همواره می کوشد با اختلاف افکنی و بزرگ جلوه دادن بدعهدی خود در کشور اختلاف ايجاد کند و مردم را نسبت به نظام و انقلاب مايوس کند .

رحمانی فضلی افزود: البته دولت برای اين گونه اقدامات آمريکا پيش بينی کرده است و تلاش خواهد کرد که وضعيت اقتصادی کشور را با ثبات نگه دارد.

وی با اشاره به بحران خشکسالی در کشور تصريح کرد: در اين سال ها نزولات آسمانی کاهش يافته و بايد مديريت منابع آبی صورت گيرد .

انتهای پیام/ش

وزیر کشور در قم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمريکا جرات درگيری مستقيم با ايران را ندارد/ تلاش برای ثبات اقتصادی کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..